Tekstgrootte
Goed onderwijs maken we samen. Het is een gezamenlijke ontdekkingstocht die steeds doorgaat. We kunnen nooit zeggen dat we ‘er’ zijn, omdat we niet weten wat de toekomst ons precies zal brengen. Daarom is ons plan meer een reisgids dan een strategisch beleidsplan. We willen niet illusie wekken dat we ons werk in de komende jaren beheersmatig kunnen vastleggen in meetbare doelen, uitgezet in een afgebakend tijdvak. Onze reis is al lang bezig en eindigt niet in 2019.
Toch hebben we wel degelijk doelen voor ogen. Daar koersen we ook op, en we zijn steeds aanspreekbaar op de vraag of we in de goede richting gaan. We leren gaandeweg bij, en geven onszelf de ruimte om wendbaar te zijn en wellicht andere wegen te kiezen.
We gaan ook niet zo maar op reis. In onze bagage zit de basisuitrusting die we keihard nodig hebben om goed onderwijs mogelijk te maken: van goede onderwijsresultaten tot een degelijke begroting en van optimale huisvesting tot tevreden leerlingen en ouders. In ons reisplan beschrijven we dan ook hoe we de basis op orde hebben en houden.
In ons reisplan beschrijven we:
Aan een ieder de uitnodiging mee te schrijven aan ons reisplan?